6 Ekim 2016 Perşembe

Yaka Trendi: Fular

Oldukça zarif ve renkli görünümlü bir moda trendi daha hayatımıza girmiş durumda. Sokak modasında fular etkisi aldı başını gidiyor.
Bir çekmece dolusu rengarenk ipek fularları ben annemin dolabında hatırlıyorum mesela, bir çoğunuzda aşinadır bu duruma aslında ve günümüz modası yine geçmişten alıntı yaptı desek yeridir.

Aksesuarların giyim tarzına nasıl etki ettiğini daha önceki yazılarımda da bahsetmiştim. Olabildiğince az renkle kombin yaptığımız kıyafetlerimizi aksesuarlarla renklendirmeyi araştırmalar sonucu öğrendik. İpek kumaştan rengarenk cıvıl cıvıl, kısa ya da
uzun fularları boynunuzu tam saracak şekilde bağlayabiliriz. Özellikle basit bir tişört ve ceket kombinleriyle çok uyumlu oluyorlar. 





Boyunda görmeye alışık olduğumuz fularları ister çantanın sapına sarın isterseniz düğüm atıp sarkıtın, klasik ve büyük boydaki çantaları hareketlendirmek için oldukça farklı bir yöntem.  



Peki bu fuları nasıl kombinlemeliyiz? Genel olarak ofis stili için kalem etek ve topuklu ayakkabılarla kombinleyebileceğimiz gibi daha günlük hayatta jean pantolonlarla kombinleyerek çok hoş bir görünüm elde edebiliriz. Hatta kot tulum gibi daha da maskülen bir parça ile kombinleyerek bambaşka bir stil oluşturabiliriz.





Sizde mutlaka bir kaç model fular edinin derim :) Bendekiler Zara' dan ama Beşiktaş Sosyete Pazarına yolunuz düşerse ilk girişte ki tezgahta bir sürü model sizi karşılıyor olacak benden söylemesi.
İnstagramdan takip etmeyi (pelinkudret) ve yorum bırakmayı unutmayın :)

http://pelorina.bloggerajans.com/2016/10/06/yaka-trendi-fular/

16 yorum:

  1. bende fular kullanmayı oldum olası sevmişimdir, boynumda en olmadı mutlaka cantam da bir fular vardır benim...

    YanıtlaSil
  2. ayy çok şirin olmuşlar ben de çok severim fular hemen deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç kullanmadım ama hep özendim. ^^ Kullananlara çok yakıştırıyordum. Sanırım değişiklik yapma vaktim geldi. :))

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle çok çok güzel bir aksesuar ^^

    Günlük hayatta sıkça kullanıyorum.. Bazen boynuma bazen bileğime sarıyorum..

    Çok farklı bir hava katıyor <3

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı duruyor, teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
  6. Bağlamayı da bilmek lazım di mi?
    Ben çok beceremiyorum ama fularları seviyorum gerçekten

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu video belki biraz işinize yarar :)
      https://www.youtube.com/watch?v=MZvfh5siTvY

      Sil
  7. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum. Bana da beklerim :)
    Eliftobur.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Keşif etkinliğinden ışınlandım geldim <3 bana da beklerim
    sinempehlivan39.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Çok severim çok da kullanırım

    YanıtlaSil
  10. Bu sene çok trend oldu ben kendime pek yakıştırmıyorum ama çok güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
  11. ben hep kullanırımi çok severim fular takmayı =) mevsimi geldi yine yaşasın =) eline sağlık canım çok şık kombinler <3

    YanıtlaSil
  12. fularlar kombinlere cidden çok renk katıyor :)

    YanıtlaSil
  13. Sal ve fular mutlaka kulöanirim çok severim.

    YanıtlaSil