30 Kasım 2016 Çarşamba

Kasım Favorileri

Kasım favorilerine başlamadan herkese bir duyurum var. Bir kaç güne size harika sürprizim olacak. 
Takipte kalın :) 

Kasım ayı çok alışveriş yaptığım bir dönem olmadı desem yeri sezonda herşey çok pahalı ama yine dolabıma bir kaç parça kombinimi tamamlayacak şeyler ekledim. Sizlere önerebileceğim bir kaç kozmetik ürünü var kasım favorilerimde :)

Revlon'un başka bi fondötenini kullanma fırsatım olmuştu yaz ayında, bronz tende harika durduğu gibi kalıcığıda çok iyi bir marka bence. Gerçi Türkiye'de bulamadım yurt dışından sipariş ettiğim gibi de gümrükte takıldı bende bu sevdadan vazgeçerek başka bir renk tonunu denemeye karar verdim ve yine aynı etkiyi yarattı diyebilirim. Gariptir ki öyle her Watsons mağazalarında yok, kaç tane mağaza gezdim bilemezsiniz ve sonunda Bağdat Caddesi(Eski Magnum) yerine açılan Watsons'tan indirimde 25TL 'ye aldığım ürünü denemenizi tavsiye ederim.
Revlon: AIRBRUSH EFFECT ( 005 Natural Beige)




Sanıyorum ki Maybelline Instant Age Rewind kapatıcıyı kullanmayan kalmamıştır. Ekim favorileri yazımda da bahsetmiştim. Ben light tonunu kullanıyorum ama nude tonunuda en kısa sürede almayı planlıyorum. Açıkçası ben sünger kısmının
temizlenme olayına pek takılmadım, kolayca çıkarıp temizleyebileceğimiz bir ürün.
Lash Sensa rimelide yine makyaj bloggerı arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine aldım. İnce kıl teknik yapısı ve rimelde en önem verdiğim o topak topak olma özelliği bu üründe yok neyse ki çünkü gözümüzü oymadan çıkartması mümkün bir rimel :)






Ve yine indirim zamanını beklediğim Pastel Nude(basic Nudes 01) kullanmaya henüz başlamadığım far paletinden memnun kalanların olumlu yorumları üzerine aldım. Öyle güzel ki kullanmaya kıyamıyorum henüz. Baş köşede biraz dursun :)




Kuaförde hep aynı modelleri yaptırmaktan sıkılanlar için yeni trend kapıda kızlar :) 90'larda moda olan saç boncuklarının yerini saç küpeleri aldı.


Kadife trendinden yine blogta bahsetmiştim >>  http://pelorina.blogspot.com.tr/2016/11/trend-alarm-kadife.html 

Bu çantama öyle aşığım ki her yazı da koyacağım :) Şaka tabi ki bu ay son tamam :) Bir diğer gümüş rengi ise Zara. Biraz küçük ama çok sevimli olduğu için dayanamadım. 



Gelelim Kasım ayı kombinlerime. Biraz rahat, biraz şık, ara ara spor derken bu ayıda bitirdik :) 

Bomber ceket Trendyol' dan. Çok ince ama bahar havaları için uygun. Üzerindeki palmiye ağaç desenleri ve kollarında ki sim detaylarına ben bayıldım. Şuan hala satışta linki paylaşıyorum > 

https://www.trendyol.com/Desenli-Ribanali-Bomber-Mont/UrunDetay/54697/24101900


Elbise: Zara
Kaban: Mango
Ayakkabı:Zara


Son iki kombinimde pamuk gibi kalın şallarla. Geçtiğimiz senelerde kışın ortasında göbeği açık gezen arkadaşlarımıza baktıkça ben üşüyordum :) Şimdi neyse ki çetin geçen kış günlerine bu şallar geldi göbekler kapandı :) 

Kaban&Şal: Zara 
Pantolon: Koton
Ayakkabı: Zara


Son olarak ta Karaköy kombini ile yazıyı yavaş yavaş sonlandırıyorum. Ortamına göre daha rahat giyinmeyi tercih ediyorum sık sık gittiğim için. İstanbul’un en özel semtlerinden biri Karaköy ve her geçen gün ufkumuzu genişletecek yeni bir mekan açılıyor bu yüzden Karaköy’ün sürekli değişim göstermesi bana da yeni yerler tanıma fırsatı sunuyor. Gelecek yazılar da detaylı bahseceğim sizlere, önerilerim olacak :) 


Kaban: Fabrika
Jean: Trendyol Milla
Ayakkabı: Nike
Çanta: Beymen 


 Karaköy ile ilgili hatta bir anım var. All Magazine dergisi fotoğraf çekimi yaparken ben yine bir graffiti önünde poz vermeye çalışırken onlarda rica etmişti. Hiç ikiletmeden ilk pozda "zaten sizde hazırmışsınız" demişlerdi :)) Gönül isterdi ki devamı gelsin:)  Fotoğraf linte >>

https://www.instagram.com/p/8yMpTcrpQV/?taken-by=pelinkudret

Yeni yıl yaklaştıkça her yerde bir ağaç bir süsleme gördükçe içim kıpır kıpır oluyor. Sizi evde ki sıcacık kombinle selam yolluyorum :) 

Yorum bırakmayı unutmayın. 

27 yorum:

  1. Revlon'un colorstay fondöteninden çok memnunum, airbrush effect de aklımda olsun. Kombinler de çok şık olmuş :) Güle güle kullanın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. kaban ı merak ettim. sıcak tutuyor mu, yoksa işte böyle soğukta giyilmez mi :( ince görüyorum, alamıyorum ama öyle bişe almak da istiyorum açıkçası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesela bugün ki soğuk havada ben giymeyi tercih etmiyorum cünkü cok üşüyen biriyim ben :) ama tercih edenler var üstüne bu kalın şallardan alıp. Cokta ince değiller yani alın bir tane bulunsum derim öyle deri ceketler gibi değil.

      Sil
  3. Saç küpeleri son zamanlarda çok dikkatimi çekiyor.Toplu saçı yakıştırsam kendime kesinlikle denerdim.Kısmet bakalım bir gün bir çılgınlık yaparım belki.:))
    Lash Sensa maskarayı bende severek kullanıyorum.
    Çok güzel bir yazı olmuş keyifle okudum.Takipdeyim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ürünler güle güle kullanın.. bende beklerim :) http://mutluvesagliklihayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Maybelline Age Rewind kapatıcıyla Lash Sensational maskarayı ben de severek kullanıyorum. Bu arada elbiseli kombine bayıldım.
    Sevgiler,
    renklidosyam

    YanıtlaSil
  6. saç küpelerinden ben de edinecem bu gidişle çok hoş duruyor örgülerde gerçekten kombinler de hoşuma gitti şık ve rahat rimal ise benim favori rimelim oldu :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba blogumu yeni açtım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  8. Kombinlere bayıldım tam tarzımı yansıtmıs :) Hepsi harika gözüküyor

    YanıtlaSil
  9. merhaba tatlı blogunuzu takibe aldım bana da beklerim:) maybelline nin Lash Sensa maskarasını da çok merak ediyodum aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil
  10. Kadife çantaya adeta bayıldım.Kombinlerde süper olmuş.Güle güle kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
  11. Kombinler ve sac aksesuarlari çok güzel.

    YanıtlaSil
  12. Revlon kesinlikle alınacaklar arasında fondöten olarak. Kombinleri de ayrı ayrı çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok memnunum cidden MAC ürünlerine çok para harcamaktan sıkıldım yeni ürünler keşfediyorum :)

      Sil
  13. Ben de sizi takip ediyorum....çok güzel bir blog...başarıların daim olsun

    YanıtlaSil
  14. Hangi birini beğendiğimi yazmaya kalksam bilemedim. Ürünler, kombinler muhteşem olduğu gibi sunumuz da çok hoş. Çok teşekkür ederim yazınız için.

    YanıtlaSil
  15. teşekkürler takipteyim :)

    YanıtlaSil