12 Aralık 2016 Pazartesi

"Madame Tussauds" Balmumu Heykel Müzesi

Dünyaca ünlü balmumu müzesi Madame Tussauds, İstiklal Caddesi’ndeki Grand Pera’da 28 Kasım' da açıldı. 250 yıl önce Londra'da açıldığı günden beri milyonlarca insan tarafından ziyaret edilen ve bugün hala popülerliğini koruyan müze, ünlü isimleri gördüğümüz, fotoğraflayabildiğimiz, eğlenceli ve harika bir deneyim diyebilirim :) Gittim ziyaret ettim, çok gerçekçiydi cidden ve tabi ki sizler için bol bol fotoğraf çektim. 

Tam hayal ettiğim gibi ders kitaplarında gördüğüm, eski videolarda sesini bile duyduğum da tüylerimin diken diken olduğu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk. Uzunca inceledim. Gerçekten şu hayatta
tanımadan saygı, sevgi ve minnet duyduğum tek insan.



Kapıdan içeri girdiğiniz an ünlüler dünyasında ki o büyülü ve gösterişli zamanlara ayak basıyorsunuz. Hepsi o kadar gerçek o kadar itinayla çalışılmış heykeller ki ben incelerken kendimden geçtim. Cumartesi çok erken saatte ziyarete gittim iyi de yapmışım. Sizlere tavsiyem hafta sonu 10:00'da açılıdığı an girmiş olun 1,5 saatte gezip rahatça fotoğraf çekebilirsiniz, saat 20:00'da kapanıyor. Hafta içi de iş çıkışı çok sakin oluyor benden söylemesi. Bilet fiyatları 38TL diğer detaylar için;  

https://www.madametussauds.com/istanbul/tr/biletler/



Ne demiş ti Yaşar Kemal;  DağIar, insanIar ve hatta öIüm biIe yoruIduysa, şimdi en güzeI şiir, barıştır.


Bir gülüşü dünyalara bedel Adile Naşit'in. Kuzucukların seni unutmuyor :) 


Müzede, tarihi ve kültürel kahramanlar ve geçmişten bugüne sanat, spor ve siyaset dünyasının yaklaşık 60 ünlü isim var. Her ülkede o ülkenin ünlü isimlerinin neredeyse gerçek hallerine yakın görünen balmumu heykellerinin sergilendiği müzede eserlerin belirlenmesi için geniş çaplı bir anket düzenlendi. “En çok hangi sanatçıyı görmek istersiniz ve en çok hangi figür sizi mutlu eder?” gibi soruların ardından çalışmalar başladı. Yeni isimler kapıda :) Kendinizi kırmızı halıda hissetmenizi sağlıyor desem yeridir.




Behlül Bihter' den sonra çabuk toparlanmıştı :)










İnstagram: pelinkudret

http://pelorina.bloggerajans.com/BloggerAjans

11 yorum:

  1. Bak bak doyamadım gerçekten :) En kısa zamanda gideceğim.

    YanıtlaSil
  2. Çok hoşmuş gerçekten... Çok beğendim. Teşekkürler.. Vallahi kendilerini görmüş kadar oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel fotoğraflar. İstanbul' a gidince uğrarım.

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflar çok güzel... Ben de oğlumu alıp gideyim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. yine Atatürk hariç herkes benzemiş onu benzetemiyorlar bir türlü :-((

    YanıtlaSil
  6. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  7. Harika, Pelorina... Ahsen yurtdışındayken gitmişti çok istemiştim. Belki Beril iyileşince ziyaret ederiz 😊

    YanıtlaSil
  8. Oh my god, amazing place! And you look amazing dear
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  9. Çocuklar alınası, ellerinden tutulası derhal buraya gidilesi
    Fotoğraflar, zaten gitme niyetim varken daha bir "hadi" dedirtti bana

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Balmumu heykellerine bayılıyorum ben. Bu arada be takipteyim sizi zaten. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil