18 Kasım 2016 Cuma

Burçlara özel çantalar \ ZARA

Ben sanırım Zara' dan başka bir yerden alışveriş yapmak istemiyorum bugün bir kez daha karar verdim buna :) Her zaman ilk önce onlar en trend parçaları çıkartıyor vitrine koyuyor. Ayakkabı olsun, elbiseler olsun, çantalar olsun. Bu yıl trendler arasında sadece bir çanta modeli yok, çeşitler bol. Sırt çantaları olsun, büyük bavul çantalar olsun, küçük modeller olsun hepimiz farklı şeyleri kullanabiliyoruz. Zara şimdi de burçlara özel çantaları koymuş vitrinlere. Burçlardan ilham alınarak hazırlanan çanta modellerinde ben balık burcu olmama rağmen pek havalı gelmedi ama en beğendiğim koç burcu oldu :)



Tüy, taş, zincir ve figür gibi detaylarla rengarenk çantalara işlediği burç sembolleri ile farklı bir hava yaratmış çantada. Sarı, saks mavisi ve
kırmızı renklerin ağırlakta olduğu modellerin fiyat 119 TL
Bir kıyafetin olmazsa olmazı, çoğu zamanda kombinlerimizi tamamlayan bir parça olan çanta modellerine gelin bir de birlikte göz atalım :)


Balık

 İkizler
 Aslan
 Koç
 Terazi
 Yay
 Yengeç

Modeller hakkında ne düşünüyorsunuz merak ediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Mutlu hafta sonları :)


13 yorum:

  1. güzel olmuşlar :) sevdimmmm

    YanıtlaSil
  2. ben yengeç burcuyum ama hepsine bayıldımm ! hepsi benim olsa hayır demem :)

    YanıtlaSil
  3. Ne demeli; farkli bir tasarim, başarılı 👍😌😌

    YanıtlaSil
  4. çok şekerler, ve tabi ki en şekeri ikizler :)

    YanıtlaSil
  5. Koşa koşa teraziye bakmaya geldim ama beğenmedim :((

    YanıtlaSil
  6. çok başarılı ve özelleştirilmiş tasarımlar. zara bizi geme kalbimizden vurdu. benim yazıma da bakabilirsiniz:))

    YanıtlaSil
  7. Şimdi ben elimde akrepli çanta ile nasıl dolaşıcam :D Yaktın beni burçlar :D

    YanıtlaSil
  8. Çok sevimliler,gidince mutlaka göz atmalıyım bunlara:)

    YanıtlaSil
  9. Yengeç burcuyum ben 😊. Sevdim yengeç çantayı, maviyi de severim zaten. Gerçi bu biraz koyu ama olsun :). Merhaba pelin iadeyi ziyarete geldim. Sizi tanıdığım için çok mutlu oldum güzel paylaşımlarda görüşmek dileğimle sevgiyle kalın 😊.

    YanıtlaSil
  10. Güzel ve akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Zara çocuktan alışveriş yapmıştım ama büyük bölümüne bakma fırsatım olmamıştı. Çantalar sevimli olmuş.Fırsat bulunca bakarım.Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum, bloğunuzu takipteyim^^
    Siz de bloğumu takip ederseniz memnun olurum.

    vintagenmakeup.blogspot.com

    Sevgiler,
    EK

    YanıtlaSil