5 Ocak 2016 Salı

2016 Gözlük Modelleri


Gözlükler yaz kış kullanılan ve bayanların  en önemli kurtarıcılarından olan aksesuarlardan biri. Bu sene yoğunlukla modern çizgilere sahip bir çok model var. Bu da seçim yaparken işimizi kolaylaştırıyor. Aynalı gözlükler bu senede karşımıza çıkacak. Bir çok markanın renkli camları kış aylarında bile revaçta. Tabi ki hepimizin vazgeçemediği modellerden biri de Rayban :) 






Yuvarlak çerçeveli gözlükler yeni değil ama eskimeyen bir trend. Oversized kavramı birkaç yıldır moda dünyasını kasıp kavuruyor ve 2016 yılındada büyük boy gözlükler tekrar geri döndü. Saçlardaki ombre trendi bu sene gözlük camlarınada yansıdı kızlar.






















Bonus: Olabildiğince sıra dışı olan, farklı ve uç stillere sahip olan kadınların bir numaralı trendi olan çiçek açmış gözlük kenarları pek çok ünlü markanın bu sezon en çok üstünde çalıştığı parçalardan biri. Çok tatlı gözükse de biraz cesaret istiyor bu gözlükleri kullanmak :)

 









2 yorum:

  1. canım bloguna geldim ama izleyici kısmını göremedim açarsan haber ver hayırlı olsun blogun:))

    YanıtlaSil
  2. Bitanem, seçtiğin gözlükler çok zevkli.. Evet bu sene aynalı gözlükler inanılmaz popüler oldu :) Yalnız ben o çiçekli olanları sevemedim hiç :) Ya da bana fazla romantik geliyor..

    YanıtlaSil