21 Aralık 2016 Çarşamba

Yeni Yıl Hediye Rehberi


Yeni yıla sayılı günler kala hepimizi bir hediye telaşıdır sardı gidiyor. Bütün mağazalar, AVM' ler konsepte o kadar güzel hazırlanmış ki benim herşeyi alasım geliyor. Kimi sevgilisiyle baş başa geçireceği romantik yılbaşı gecesinin hayalini kuruyor, kimi şimdiden ailesiyle birlikte "Acaba yılbaşı tatilimizi nerede geçirebiliriz" düşüncesiyle yılbaşı tatil planlarını yapıyor, kimi ise evde ailesi, akrabaları veya arkadaşlarıyla birlikte kutlayacağı yılbaşı partisi için süs eşyaları, çam ağacı, balonlar, parti malzemeleri gibi
yılbaşı ürünleri araştırıyor. Gerçi yeni yıl, sevgililer günü gibi özel zamanlarda hediye almamayı tercih edenler olabilir saygı duyarım ama herşeye bir bahane gerek ve buda sevdiğiniz insanları mutlu edebilmek adına bence güzel bir adım :) 
Bende boş durmadım sizler için bir kaç hediye araştırdım :) En kolayı kız arkadaşlarımıza hediye almak sanıyorum :) Bir çorap, bir defter,bir şal, eldiven bile mutlu edebilir bizleri. 

Bu senenin trendlerinden olan yumuşacık atklarla başlayalım. Zara' dan linkleriyle 2 model paylaşacağım sizlerle.

Zara 



 





Geçtiğimiz günlerde blog da 1.yılımı kutlamamın şerefine bir çekiliş gerçekleştirdim ve Bİ KUTU MUTLULUK tan "Bi Mutlu YIL" kutusu hediye ettim. İçeriğini benim de merak ettiğim bir kutu. 3 ve 6 aylık üyelik paketleri var ve her ay sürpriz içerikli hediyeler yolluyorlar bence tam bizlere göre :) 



Tabletlerin hayatımıza girmesinden sonra defterler out olmuş durumdaydı. Ancak günümüzde farklı tasarımlarla dikkat çekmeye başladı ve yeniden canlandı desem yeridir. İnstagram üzerinden keşfettiğim ve sipariş verdiğim Latuapaper çok hoş defter tasarımları var, fiyatlarıda uygun bir göz atın bence :)






Son olarak bir önerim daha var. Tepe Home gibi mağazalarda çok güzel sepet ya da kavanoz ürünleri var onlardan alıp içine yeni yıl kurabiye kalıplarından alıp yapabilir misafilerinize ya da sevdiklerinize armağan edebilirsiniz :) 




 2017 hepimize sağlık,huzur,aşk,sevgi ne diliyorsanız onu getirir umarım :) 
İnstagram dan takip etmeyi unutmayın >> Pelin Kudret

8 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel :) Önce Şallara takıldım ama sonra diğerlerini görünce karar veremedim :)) Hepsini istiyorum :) Yeni yılda her şey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Bütün hepsi birbirinden harika :)

    YanıtlaSil
  3. cidden çok hoş fikirler :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Bi kutu mutluluk kutuları çok iyi fikir aslında kendime mi alsam :))

    YanıtlaSil
  5. Harikasın Pelorina bayıldım yazına :) Kırmızı ve yeşil ağırlıklı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Ben geldim iadeyi ziyarete :). Paylaşımını görünce hemen alışveriş yapasım geldi :) Takipteyim güllügalaksi...

    YanıtlaSil