2 Mayıs 2017 Salı

Nisan Favorileri

Her "favoriler" yazımda farkediyorum ki zaman hızlıca geçip gidiyor. Daha geçenlerde kış ayların da ki favorilemi yazıyordum ben. Nisan aynı geride bıraktık, mis gibi Mayıs ayına geçiş yaptık artık yazın habercisi Mayıs :) Nisan favorilerinde kombinler, kozmetik ürünleri, mekan keşif önerili, alışveriş önerileri var da var. Haydi başlayalım o zaman :)
İlk olarak baharın gelişini Büyükada ile açtım. Mis gibi havası, daha henüz tıklım tıklım olmadığı, huzurla dolaşabileceğim bir zamanda önce kahvaltı sonra gezi :) Kahvaltıyı Ada Palas Büyükada' da yaptım. Tarihi yapısı, sessizliği, huzuru ayrı bir güzel.


Crazy Flakes'i denemeyen kaldı mı? Hani eğer varsa gitmenizi dehşetle tavsiye ederim. Alan olarak oldukça küçük ama sunumlarıyla gönlünüzü fethedebilir. İçerisi tamamen mısır gevreği kutuları ve çikolatalar şekerlemelerle dolu rengarenk bir mekan. Ben Sweet Dreams denedim ve lezzetliydi. Bir daha ki gidişimde Oreo çılgını olarak Oreo Lovers deneyeceğim.
Kendinizi tutamayıp, hepsinden yemek isteyeceğiniz tatlılarla dolu bir mekan ASUMAN. Peçetelerde slogan "iki elinizde de çikolata varsa dengeli besleniyorsunuz demektir" Tatlı bombardımanına hazırsanız gidebilirsiniz :) Asuman ve Perihan'ı denedim, abartıp 2. Asumanı da yedim desem inanır mısınız? :)
Geçtiğimiz günlerde mimari renovasyonundan sonra yenilenen yüzüyle ziyaretçilerinin karşısına çıkan Capitol, Trendler Sergisi ile güzel bir davet gerçekleştirdi. En son seneler önce gittiğim AVM baştan aşağı yenilenmiş ve oldukça güzel olmuş.
Geldik en sevdiğim bölüm kombin favorilerine :)

Ayakkabı: Zara / Gözlük Kabı: HM 
Golden Rose çıtayı oldukça yükseltti. Denediğim bir çok ürününden memnun kaldım ve son olarak en çok satan ürünlerinden bir kutu hediye geldi. Hepside oldukça başarılı. Kutu da ki detaylar ise Contour Powder Kit, Lash Plumping Mascara, Longstay Liquid Matte Lipstick, Matte Lipstick Crayon, Jolly Jewels Nail Lacquer.
Yeni yazı da görüşmek üzere.
İnstagram : pelinkudret

1 yorum: