28 Aralık 2015 Pazartesi

Şallar & Atkılar



Kocaman büyük kolyeler raflara, yeni aksesuarlarımız yumuşacık atkılar ve şallar askılara kızlar :) Soğuklara nasıl karşı geleceğimizi yazıyorum hazır olun. Biz kadınların vazgeçemediği aksesuarlar yerini atkı ve şallara bıraktı ve size acil bir uyarım var! Montlarınızın üzerine kocaman bir yer açın derim.  Boynumuzu kat kar sarıp başımızı küçücük bırakacağız bu kış. 





Farklı renkler sayesinde atkı modellerini bu sene bir çok kombin üzerinde kullanacağız. Bu püsküller de hiç bitmeyecek galiba diyeceksiniz biliyorum. Desenli atkıların yanında iki sezondur devam eden püskül modası da var tabi ki.  





Kış aylarında bir çok atkımı değişik kombinlerim de severek kullandığım birisi olarak sizi daha da sıcak tutacağından eminim. 
 

1 yorum:

  1. Tatlım merhaba, şallahr çok yakışşmış.. Ben daha çok atkıyı boynuma dolayarak kullanıyorum..

    Takibe aldım, yorum desteklerim tam gaz devam edecek göreceksin :)

    Sevgiler ^^

    YanıtlaSil