30 Eylül 2017 Cumartesi

Eylül Favorileri / 2017

Önce şöyle bir kahvenizi alın, sonra yazıyı okumaya başlayın derim :)
Askılı elbiseleri, renkli sandaletleri dolaplara kaldırıp kazakları, yağmurlukları, botları çıkarma zamanı sonbahar geldi :) Eylül favorilerinde birşey farkedeceksiniz ben henüz o kombinlere geçemedim Ekimde artık kesin dönüş yaparım. Bir önceki yazımda sonbahar trendlerinden bahsetmiştim http://www.pelorina.com/sonbahar-trendleri/ ancak bu yazı biraz daha yazdan kalma bir yazı olacak :)


http://www.pelorina.com/eylul-favorileri-2017/

Önceliği bu ay ki favori kozmetik ürünlerine
veriyorum. Güzellik cephanemizdeki en önemli parçalardan ve günlük makyaj rutinimizin parçalarından olan rimellerimden Loreal, Maybeline, Golden Rose favorilerim.
Ruj ve renk seçimi konusunda kararsız kalanlardan biriyimdir ama Wet n wild / Matte Rebel Rose ruj üstüne bu ay başka bir ürün koymuyorum :) Rengi ve yumuşak yapısı ile bi kaç ay favorim olan bir ürün.
Yazdan kalma doğal bronzluğumuz tenimizi terkederken fondötenler makyaj malzemeleri arasından çıkmaya başlıyor. Tüm makyaj temelini oluşturan fondötenleri seçerken renginin tenimize uyum sağlaması da çok önemli. Renk uyumunu yakalamak her zaman kolay olmuyor. Satın alırken mutlaka deneyerek almamız gerekiyor fakat mağazaların ışıkları zaman zaman yanıltıcı olabiliyor. Deneyip beğenerek aldığımız ürün eve gelince koyu ya da açık gelebiliyor. Bu olay hepimizin başına en az 1 kere gelmiştir.
Benim bu aralar favorilerim; Estee Lauder Double Wear doğal görünümüyle birlikte yoğun kapatıcı özelliğine sahip ve uzun süre kalıcılığını sağlıyor. Maske gibi ağır bir yapısıda yok. Cildimde leke ya da sivilcelerim yok ama renk dengeleme açısından hepsini severek kullanıyorum.
Bir diğer ürün ise ara ara cildimin anlamsızca yağlı gözüktüğü zamanlara Loreal infallible 24h fondöteni tercih ediyorum. Mat, yumuşucak yapısıyla ve kalıcılığıyla favorilerim arasında. Bu föndetenden sonra instagram filtrelerine veda edebilirsiniz. O kadar diyorum size :))
Karma ve yağlı ciltlere uygun Mat+Gözeneksiz Maybeline Fit Me fondötenin vaad ettiği özellikler ise şöyle: mat görünüm, cilde kusursuz uyum sağlama ve gözenek kapatıcılığı ile eşit-kusursuz bir görünüm. Bu kullandığım 3 fondöten için gün içindeki kalıcılığına gelirsek, sabahın erken saatlerinde makyaj yapıp günü aynı makyajla yenilemeden geçiren biri olarak performansından oldukça memnun kaldım. Normalde, öğlen saatlerine doğru burun kenarlarımın ve ufak tefek lekelerin belirginleşmesinden, T bölgesindeki hafif yağlı bir görüntü vermesinden dertliyim fakat bu 3 üründen de daha uzun süreli bir sonuç aldığımı söyleyebilirim.
Mekan önerilerine gelecek olursak, muhteşem kahvaltı masasıyla önce gözlerimizin sonrada karnımızın doyduğu mis gibi bir mekan :) Koşuyolu’nda yıllardır meze restoranı olarak hizmet veren Müzeyyen hafta sonları muhteşem bir kahvaltı çıkarmış ortaya. Kişi başı 40TL, pişiler bittikçe geliyor.
Duvarlarda eski radyolar, renkli kokoş topuklu ayakkabılar ile dekore edilmiş tam bize göre :) Tüylü rengarenk abajurlar, masalarda Hale Jale, Lale’yi simgeleyen kadın yüzleri, arkada çalan 90'lı yılların parçaları. Keyfinize keyif katıp birde yanına mis gibi bir kahve ile taze pastalardan söylediniz mi akşama kadar çıkmazsınız bu cafeden :)
Geldik Eylül ayındaki kombinlere hiç bölmeden fotoğrafları buraya bırakıyorum :)
Güle güle yaz hoşgeldin sonbahar :) Yorumlarınızı bırakmayı ve instagramdan takip etmeyi unutmayınız Pelin Kudret
Bonus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder