3 Kasım 2017 Cuma

Nişan Hazırlıkları

Pelorina nişanlanır da tüm detayları sizinle paylaşmaz mı :) Sosyal medya üzerinden yayınladığım fotoğraflara bakıp hiç bir detayı gözden kaçırmayanlar çok fazla mesaj attı. Bende çok içime sinen, şu da eksik kaldı demediğim benim için özel her bir parçayı sizinle paylaşacağım. Belki sizler içinde güzel fikir olur. 30 bin görüntülenme alıp 200 kaydetmeyle rekora giden fotoğraflar da ki detaylarla başlıyorum :)
Evde yapmak istediğim nişan için önce ne istediğime nasıl birşey oluştacağıma karar verip alışverişe çıktım. Yoksa her gördüğü şeyi alıp kullanası geliyor insanın. 1 Hafta içinde herşey su gibi aktı ve herşey istediğimiz gibi oldu :)
İlk adımda tabi ki hemen "Ne giyeceksin Pelin" sorusunu sordum kendime. Öyle bir şey seçmeliyim ki "Herkesin düğününde ya da nişanında giyeceğim birşey olmamalı" mantığıyla İnstagram üzerinden takip ettiğim Missmilanda Butiğin yollarını tuttum ve tam istediğim gibi elbiseyi buldum :)
http://www.pelorina.com/nisan-hazirliklari/

Bir sonra ki adımda ise gelen misafirlerimize hatıra olarak, sevgiyle büyütmeleri için Sukulent 
https://www.instagram.com/cicek.aksesuar.sukulent/ hediyelerini sipariş ederek devam ettim.
Ve tabiki gerçekten hem görsel güzelliği ve müthiş lezzetiyle cupcakeler ve cakepopslar masayı tamamlayan güzelliklerden biri oldu. Nilüfer hanım sağolsun kısa zamanda harikalar yaratmıştı. :) Atölye Ganaj
Pasta siparişini ise hemen Pelit' den yine 2-3 model arasında kalarak tercihimi hemen yaptığım ve hiç pişman olmadığım bir lezzet ile nişan günü teslim aldık :)
Evde aile arasında planladığımız için duvara bir dekor düşündük. Hemen bir Eminönü turuna çıkarak Şarkhan da aradığım herşeyi buldum. Tül üzerine çiçekleri monte ederek güzel bir iş çıkarttık kuzenlerimle.
Benim nişan hazırlık dönemimde herşey o kadar istediğim gibi gelişti ki, sanki bir güç yardım etti. Nişan için gün sayanlar varsa bu günün sizin gününüz olduğunu asla unutmayın :) Gönlünüzden geçen bütün güzellikler sizinle olsun.
Detaylı fotoğraflar ve videolar için instagram: Pelin Kudret ziyaret edebilirsiniz :) Fikir alıp sormak istediğiniz ne varsa her zaman seve seve de yardımcı olurum. Kınada ve düğünde görüşmek üzere :)
Evlenme teklifinde ki sürecin videosunuda buraya bırakıyorum :)

2 yorum:

  1. Canımmm hayırlıı olsunn çok mutlu olun💜👫 allah tamamını erdirsinn😊

    YanıtlaSil
  2. Yaaa çok güzel çok beğendim <3 :D

    YanıtlaSil