10 Şubat 2016 Çarşamba

Kartepe Tatili



Kış seyahatlerinin tadı her zaman başkadır. Yaz eğlenceleri, deniz, güneş, kum üçlüsü de her daim cazip gelse de kışın tatil yapmak sizlere unutulmaz eğlenceler yaşatabilir. Kışın kayak tatili olmazsa olmazlardan biridir. Mutlaka 1 ya da 2 kez gitmeye çalışırım. Pelorina dağa çıkarda kombini eksik olur mu olmaz :) Hazırladım valizimi çıktım yollara. Dağa çıkan yolda ki trafiği tabi ki size anlatmayacağım. Pazar sabah olunca tahmin edersiniz yoğunluğu. Ama tabi ki yolu yarıladıktan sonra aldım snowboardumu 20dk yürüyüşten sonra ulaştım piste :) Öyle güzel manzarayla karşı karşıya kalıyor ki insan yaz tatilinden başka bir şeyle mutlu olamayan ben bembeyaz olan ağaçlar arasında ayrı bir huzurlu oluyorum bunu farkettim :) 

 





Gelelim kar kombinime :) Öyle kat kat giyinmenize gerek yok.
Çünkü hareket ettikçe zaten fazlasıyla efor sarfediyorsunuz. Decathlon'dan ısı gücü yüksek, hava alabilen özelliğe sahip bir polar bir de mont sizi kurtarır. 
Gözlük&Pantolon: Tchibo
Bere: H&M
Eldiven: Roxy (spxshop'ta bulabilirsiniz)
Henüz snowboard meselesini tutku haline getirmediğim için board kiralık şimdilik :)






Siz de bu kış evde oturmak yerine, şömine başında kahvenin, karda sucuk ekmeğin ve sıcak kış gecelerinin tadını çıkarın derim. Herkese keyifli ve kayak dolu bir kış tatili diliyorum :) 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder